Son

2016. január 10., vasárnap

Kritika #3

Blog címe: The purple killer
Író: Vicky T.

Kinézet:

Nos... Egészen jó, szinte tökéletes, dehát az én kritikus szemeim ebben is találnak hibát. (Azért remélem az én blogom sosem jut el egy olyan kritika íróhoz, mint amilyen én vagyok, mert azt rohadtul megszívom... Na, mindegy!) Az oldalmodulok elhelyezése és sorrendje nagyon jó. Pont abban a sorrendben van, ahogy egy arra tévedő olvasó keresné. Mondjuk én a feliratkozó és a cset modult megcserélném, mert ha a leírás és az információk elolvasása után valaki fel szeretne iratkozni, rögtön megtehetné. De ez abszolút nem hiba, csak egy saját magam szokásain alapuló feltevés. A menüben a második és a negyedik nem fér ki ezért így furán lemarad a fele, ami kicsit rontja az összképet. Vagy változtasd meg a betűméretet, vagy a karikák méretét, vagy amit lehet én nem értek hozzá... Az információknál az egész nagyon összefolyik. Tegyél az egyes pontok után egy entert, hogy átláthatóbb legyen. Amúgy okos és ízléses ötlet, hogy nem rögtön az egész rész jelenik meg hanem tovább kell léptetni, így utána könnyebb a további fejezetekhez lapozni és nem is foglal annyi helyet. Tényleg nagyon jó!

A történet:

Eszméletlen. De komolyan. Egyszerűen (számomra) tökéletes. Semmi helyesírási hiba vagy szóismétlés, nincs egy fölösleges mondat, se túl sok se túl kevés egyszerűen fantasztikus. A kizökkentő csillagok háborújáról vagy más elterelő írásjelekről nem is beszélve. Zavartalanul tudom végigolvasni az izgalmas fejezeteket. Kérlek fogadd őszinte gratulációmat a sztoridhoz és az írói stílusodhoz! (Már ha van ilyen... Ha meg nincs, akkor vegyük úgy, hogy mostantól van, és tudod fogadni hozzá a gratulációmat!) 

Összegzés:

A sztori zseniális, a designnel sincs különösebb gond, ha azt a pár apró hibát kijavítod, amit mondtam, akkor tökéletes lesz az is. További sok sikert kívánok és minden tiszteletem a tied! Eszméletlen jót és jól írsz.
Köszönöm, hogy írhattam neked kritikát, és ezáltal el kellett olvasnom a sztoridat, mert így egy csodálatos blogra találhattam! Gazdagodtál egy feliratkozóval.
Ölel legújabb rajongód:
Dodii.

2 megjegyzés:

  1. Drága Dodii.!
    Nem fogod elhinni, de konkrétan elsírtam magamat, annyira meghatottál a kritikáddal. Ennél kedvesebb kritikát életemben nem kaptam még! Egyszóval, nagyon de nagyon köszönöm! ^^
    Megcseréltem a két modult, és tényleg, jó ötlet volt! A designt, mint láthattad, nem én készítettem, hanem Astrid Haynes, és istenigazából fogalmam sincs, hogy kell nagyobbítani/kicsinyíteni a karikákat vagy a betűméretet, tehát ez sajnos megoldatlan marad. :c Az infómodulnál pedig, akármennyi entert ütök, még mindig összefolyik a szöveg, ez valamiféle tulajdonsága lehet a design-nak, tehát valamit ki kéne találnom. Talán a Space billentyű segít... ;)
    Aztán ott van a történetemről szóló rész. Na itt ficcent ki a szememből az első könnycsepp, pedig én nem vagyok sírós típus, de abszolút meghatottál. Sokan mondták, hogy jó a sztori. Mások szerint silány. De szerinted tökéletes, ami miatt a lélegzetem is elakadt. A helyesírási hibák és szóismétlések részben a csodálatos bétám, RockH érdeme, ugyanis - igaz, a fejemet fogva - teljesen átfut minden egyes sort, szót, és ami nem tetszik neki egy picit is, kegyetlenül átjavítja, mégis, jók az észrevételei, és nagyon hálás vagyok neki! Örülök, hogy ilyen fantasztikus bétára találhattam. Utálom a csillagokat a történetben, kettő enter simán megteszi. Az írásjelekre folyamatosan figyelek, ez részben a magyartanárom hatására ilyen, ugyanis ő folyton az írásjeleket nyomatja - gimnáziumi korunkban. De semmi bajom nincsen vele, én nagyon bírom, ha egy magyartanár alapos. c: Ha izgalmasnak találod a történetemet, akkor viszont elértem a célomat, mert én erre törekszem a prológusom óta. A gratulációt pedig köszönöm, igyekszem megfelelni az olvasóknak. c:
    Az utolsó mondatod az összegzésben is levett a lábamról; sokan állítják - említettem már -, hogy jól írok, aham, és néha nem gondolják komolyan, csak a képembe nyomják a jó véleményt, és utána elszidnak a hátam mögött. Viszont ha Te komolyan gondolod, akkor megint csak hálával tartozom.
    Remélem nem találtad túlságosan hosszúnak és kimerítőnek a kisregényemet, köszönöm a szép szavakat/gondolatokat, és a feliratkozást is köszönöm.
    Hatalmas ölelés és puszi ^3^,
    Vicky T.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha segíthettem:33 És igen tényleg így gondolom! Olvasd el a másik két kritikámat is nyugodtan, ott is őszintén megmondtam hogy mit gondolok.
      Ölel:
      Dodii.

      Törlés